در میان هنرهای نوین و معاصر قرن بیستم در ایران فقط سینما است که به آن توجه بسیار شده و از گرافیک و عکاسی جلوتر نشانده شده است. اگرچه طراحی گرافیک متحرک زیر شاخه سینما است اما هیچگاه مانند سینما مورد توجه قرار نگرفته است. نگارنده در کتاب حاضر ابتدا تاریخ مختصری از پیدایش این هنر را بیان میکند و پس از مرور تجربهها و کشفیات آغازگران تصویر متحرک، به بخشهای مهم و دستاوردهای امروز طراحی گرافیک متحرک میپردازد. همچنین با نگاهی بسیار جامع، عنوانبندیها، تبلیغات، کلیپها، مالتی مدیاها، سینما، تلویزیون و محیط بشری را مرور کرده و به مخاطب باز مینمایاند. سپس در چند بخش مهم به آموزش چگونگی ساخبه جرئت میتوان گفت ترجمه و انتشار این کتاب نقیصه و کمبود مهمی را در دایره دانش مکتوب طراحی گرافیک متحرک در ایران جبران میکند. در میان هنرهای نوین و معاصر قرن بیستم در ایران، فقط سینما است که به آن التفات بیشتری شده و از گرافیک و عکاسی جلوتر نشانده شده است...