جلدِ سومِ چگونه داستان را به فیلمنامه تبدیل کنیم؟ به بررسی نقشِ مجموعهعواملی میپردازد که برای درآمدنِ یا نیامدنِ داستان و فیلمنامه دخیل است. باید پاسخهایی قانعکننده برای موضوع درآمدن یا درنیامدن پیدا شود... در ادامه، سرچشمه و منشأ آفرینش هنری جستوجو میشود. آیا آفرینشِ هنری فطری است؟ پس نباید برای آموزشِ هنری بهایی قایل شد؟ آنگاه به شیوه یا لِم یا تکنیکِ داستانگویی خواهیم پرداخت و به مبحثِ منطقِ داستانی میرسیم، تا نتیجه گرفته شود. تعریف منطق چندان آسان نیست، درحالیکه سلاحی همگانی است تا همه علیه مخالفِ خود به کار بگیرند... سرانجام، مبحث پایانی، شیوهی طرحنویسی است. «طرح» نخستین راه ارتباطِ هر صاحبِ فنی ــ در اینجا فیلمنامهنویس و فیلمساز ــ با صاحبان سرمایه و تهیهکنندگان است. طرح باید چگونه نوشته شود تا سیم ارتباطی بینِ فکر و سرمایه، منجر به روشن شدنِ چراغِ تولید و کسب درآمد برای صاحبانِ فکر شود؟ آیا نوشتنِ طرح، لِم یا شگردِ خاصی دارد؟
ما آب حیات می فروشیم.
کتاب وب : خدمات ویژه برای خرید کتاب از جمله خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور
قطع کتاب | رقعی |
تعداد صفحه | 129 |
نوع جلد | شومیز |
نویسنده | |
مترجم | |
ناشر | |
نوبت چاپ | 1 |
تاریخ چاپ | 1397 |
موضوع | هنر و سینما |
شابک | 9786220100119 |
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت کتاب وب می باشد.